utorak, 6. ožujka 2012.


Bajka o Istri
"Više vridi oko istarskog cipla nego naša(dalmatinska) škarpina.“ – Čedo Školjarev

Blog na temu bajke ili mita o Istri započinjem citatom koji je pogodio u srž ove bajke koja se u hrvatskoj javnosti prodaje već godinama i uspjela je mnoge zamantati, odnosno, po mom skromnom mišljenju, prodati im muda pod bubrege. Istarski pršut, maslinovo ulje, vino…sve je sveto i što bi se reklo kod nas „po zlato“.

Zadnji biser na ovu temu koji je direktan povod ovog bloga je radionica s festivala hrane i pića u ZG Areni na temu „Bruno Trapan - veliki vinar ili proizvod marketinga“. Degustacija 5 vina „velikog“ vinara, 2 bijela + rose + 2 crna i na temelju toga smo trebali zaključiti o čemu je riječ. Kako nam je moderator rekao, riječ je o vrijednom vinaru koji se trudi u polju i u podrumu, možda je jedino zaboravio dodati da je vinar u vrtiću redovito pozdravljao na dolasku i odlasku te da se u autobusu ustaje i prepušta mjesto bakicama i trudnicama.

O vinima ću napisati slijedeće:

-          Friška malvazija je vino zanemarive vrijednosti, 65 kn koje netko za bocu plati je bolje da pokloni gladnima u Africi…..

-          Rose je odličan, svjež s interesantnom aromom jagode, možda čak i šumske jagode, platite mu tih 65 kn

-          Odležana malvazija nije loša, ali za 110 kn pomozite djeci Afrike i još sebe možete počastiti bocom dobrog bijelog vina

-          Cuvee 3 sorte je OK, ima finu kiselinu koja ga drži svježim i pitkim, ali 95 kn je već way over his head

-          I po moderatoru najbolje Trapanovo vino, syrah od 150 kn je solidno vino, ali za 150 kn u ovom trenutku u RH se može kupiti par čudesnih vina tako da onog koji plati 150 kn za ovo vino smatram direktno krivim što nije pomogao djeci Afrike kad već nije sposoban sebi ugoditi

I sad vi procijenite dragi čitatelji da li je netko tko ima samo jedno istinski dobro vino, i to rose, veliki vinar ili plod marketinga?

Sakrij se u mišju rupu Ivane Enjingiju, nestani Miljenko Grgiću, pokrij se ušima Vlado Krauthakeru, dolazi čudo od vinara, ali za to ne krivim njega već onaj mit s početka bloga, o svemu istarskom što je sveto i vrijedno. Moja poruka čitateljima je da ne vjeruju u bajke i mitove već da vjeruju vlastitom razumu i osjetilima jer posljedica toga vjerovanja mitovima je društvo u kojem se po luđacima nazivaju trgovi i ulice, za ubojice se održavaju mitinzi podrške, psihopati postaju ministri, bahati degenerici su gradonačelnici, revači su pjevači….

P.S. Sinoć smo otvorili bocu još jednog „kultnog“ vinara iz Istre, čuveni crni Ottocento 2010. Vino je svježe i pitko, ali za 30 do 50 kn, onaj koji ovom „kultnom“ biseru plati 130 kn od svojih para (opraštam onom koji je počašćen jer ne može birati ) preporučujem da iskida tih 130 kn u komadiće jer će tako osjetiti više zadovoljstva nego pijući ovo „kultno“ vino.


P.P.S. Da, zaboravio sam spomenuti i „kultni“ bijeli Ottocento 2009 – za razliku od crnog koje bi možda i moglo proći za 30 – 50 kn, u ovom slučaju vrijedan pažnje je jedino čep, a možda i boca.

Broj komentara: 39:

  1. hvala na komentaru, ukus je po definiciji subjektivna kategorija pa se nebih puno zabrinjavao ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Bravo! Samo nastavi.

    OdgovoriIzbriši
  3. a koja su to cudesna vina do 150 kuna, ako smijemo saznati?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sva vina koja te usrećuju prijatelju su čudesna ma koliko god koštala, a ako te zanima što mene usrećuje mogu ti reći ali to nije poanta...

      Izbriši
    2. obzirom na stil gorenavedenog teksta gdje se izrijekom prica samo o odnosu cijene i kvalitete, a ne o nekakvim transcedentalnim doživljajima ljudske sreće, da, zanima me. bez preseravanja.

      Izbriši
    3. pa čuj, pitao si me direktno koja su vina čudesna, dao sam ti odgovor...i baš naprotiv, radi se o "transcedentalnim doživljajima ljudske sreće" pošto je post pisan o našoj sreći i našoj perspektivi odnosa cijene i kvalitete koliko god tebi to možda bilo preseravanje...
      ako si post doživio preozbiljno, nesviđa ti se stil pisanja ili se ne slažeš s našim ukusom, oprosti zbilja...ali ljudi će ponekad misliti drugačije i moraš se na to naviknuti, neznam zašto trošiš vrijeme na komentiranje nečeg što nije po tvom ukusu...ja izbjegavam blogove ljudi koji mi ne pašu...

      da na kraju ipak popustim nabrojat ću dva moja trenutna favorita do 150 kn:

      Nagual cuvee (crveni) - Zdjelarević
      Plavac - Radan

      Izbriši
    4. ne dragi, ja nemam ništa protiv toga da netko i misli i piše drugačije. dapače. mene je ZAISTA zanimalo koja su po tvom mišljenju vina kojima daješ prednost pred Trapanovim precijenjenim vinima. Razgovaramo, ne? A tvoj odgovor mi je samo razotkrio tvoju nedosljednost i (možebitno sumnjive) motive. Postavka teksta je "Trapanova vina su precijenjena", slažemo se tu,jelda? Ako te ja na to upitam da mi kažeš koja vina po tebi nisu precijenjena nego su vrijednost za novac, onda me čudi odgovor "sva vina koja te usrećuju". Jer njime naime skačeš sam sebi u usta, i poništavaš cijeli gornji tekst. Možda nekog usrećuju trapanova vina. Nekog drugog ne. Ako si spreman na taj način prihvaćati stvari, onda nemaš potrebu pisati ovakav tekst. Ako želiš pisati, raspravljati i pričati o vinima ozbiljno i iskreno, onda se ne skrivaš iza lažnog "Sva vina koja te usrećuju prijatelju su čudesna ma koliko god koštala" jer to ne misliš. Dakle, budi faca i piši izravno i bez izmotavanja (ili preseravanja, kako možda nezgodno to nazvah gore). Onda stoji iza svojeg mišljenja i potkrijepi ga stavom. A ne srednjoškolski "ne čitaj što ti nije po ukusu". Razgovaramo, raspravljamo, izmjenjujemo mišljenja, tomu blogovi služe,ne?

      Izbriši
    5. postavka teksta NIJE trapanova vina su precijenjena, već da su za moj ukus precijenjena...postoji razlika...ako nekoga usrećuju naravno da vrijede te novce...mislim da nisam nikoga osudio smtrnom kaznom ako to pije, tekst je pisan satirički i provokativno, doduše namjerno, ali teze su daleko od zadanog i dogmatičnog...samo moj skromni ili manje skromni stav....

      mislim da izmotavanja nema pošto sam ti napisao koja se vina meni više sviđaju u toj cjenovnoj kategoriji...

      trapan je samo ispao kolateralna "žrtva" pošto smo naletjeli na njegovu radionicu u trenutku kada smo slušali neke bespotrebne batude o Istri...

      razgovaramo, da...ali o ukusima...meni je precijenjen, tebi možda ne....

      tekst pišem jer imam potrebu....reći što mislim...to je to

      Izbriši
    6. još nešto...

      iz početka nisam htio odgovoriti koja mi vina pašu da ne bi ušli u raspravu stila "kako ti ovo može bit sranje a piješ to sranje" jer to nema smisla, ponovno ukusi...

      ali ako te iskreno zanimalo ispričavam se, napisah dva vina, ako nisi probao, pokušaj...meni su za cijenu jako fina

      Lp

      Izbriši
  4. Zaista duhovit a pomalo i tragikomično realan komentar, iako je zlatno nepisano pravilo bontona komentatora pisati onda kada je nešto dobro i prešutjeti neke pute ono što možda ponekad i nije. Bez obzira što danas postoji ogromna devalvacija blogera i "stručnjaka" na temu, odgovornost je nužna svima. Taj mit o apriori "najboljem istarskom proizvodu", dugoročno šteti ponajprije nama u Istri! Naravno, svima nama koji vrijedno radimo a nismo politički aktivni u ovdašnjoj vladajućoj stranci koja proizvodi i plasira taj isti mit. Stvari se kod nas u Istri, i bilo gdje u Hrvatskoj, neće promijeniti dok gospodarstvo ne postane neovisno od politike, jer nažalost i mi ovdje imamo svog "Keruma". Do tada, neka pije svatko što god želi i plati to koliko god mu je milo. Uspije li netko prodati svoj proizvod po većoj cijeni od realne, to znači da je ipak uložio truda u razvoj dodane vrijednosti... pa neka. Već će mu jednom i samo tržište presuditi ako se u tome previše okoristio, ako nije - prodavati će i dalje. Pobornik sam definitivno metode pravilne edukacije i jačanja kriterija potrošača, a nikako napada proizvođača (kojeg god, ako nije štetan zdravlju).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U načelu se slažemo, razlika je samo u dramatičnosti pisanja, kojeg je moj kolega očito majstor kad je toliko buke podigao :D

      Izbriši
  5. nekad me veseli ovako jedan članak pročitati..Koliko je kvalitetno vino to neka prosude vinoljupci...ja BI VAM SKRENULA PAŽNJU KAD PIŠETE KRITIKE DA UZMETE U OBZIR DA ...BRUNO TRAPAN JE JEDNA MLADA OSOBA KOJA IMA CILJ DA OD SVOG VINA NAPRAVI BREND..ZA MENE OSOBNO JE TO JAKO VRIJEDNO POHVALE..( DANAŠNJI MOMCI SJEDE SKRŠTENI RUKA I KUKAJU NA CIJELI SVIJET A GUZICOM NE MRDAJU...LIJENČINE )BRUNO TRAPAN EVO ŠTO PRAVI BREND OD VINA ..NEGO JOŠ I ZAPOSLI NEKOGA..(VJEROVATNO AKO ZNATE DA SE GROĐE SAMO NEMOŽE OBRATI )MOJE OSOBNO MIŠLJENJE JE DA BRUNA TRAPANA TREBA PODRŽATI...ŠTO SE TIČE CIJENE VINA (BOCU TREBA PLATITI,TREBA I VINOGRAD SE ODRŽAVATI,TREBA PLATIT I POREZ,A DI JE STRUJA DA SAD NE NABRAJAM IZDATKE KOJE ON MORA PLATITI I LJUDIMA KOJI MU RADE I DRŽAVI...MISLIM DA VAM JE OVAJ ČLANAK GRANIČI S LUDOŠĆU...JER OVAKO MLADOJ OSOBI TREBA DATI PODRŠKU A NE KRITIKU !!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. još ću na ovaj svoj zadnji komentar nadodati ...naprid Bruno Trapan imaš veliku podršku iz Dubrovnika je da nisam vinoljubac ali uvik dajem podršku vrijednim ljudima

    OdgovoriIzbriši
  7. Ajme meni nije mi dobro.....ljenguze koje si dopuštaju ovako pisat su u najmanju ruku impotentni ili ako se radi o ženi, nije vidla k.... koju godinu.........no to je također samo moje osobno mišljenje !!

    OdgovoriIzbriši
  8. PISAĆU KAKO JE MENI DRAGO PONEKAD SE PITAM ĆA JE TO JADNO I TUŽNO U LJUDIMA DA UVIK SAMO KRITIZIRAJU ONOGA KOJI STVARA I KOJI HOĆE RADITI!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prije svega, molio bih bez caps locka, ako nije problem...unatoč tome što smo na internetu osnove ponašanja su obvezne :D

      Izbriši
    2. Ponovit ću svoj post s jednog drugog bloga gdje sam odgovarao na komentare vezano uz ovaj članak, mislim da će sažeti sve odgovore koje vam ovdje dugujem.

      Dakle.....

      Trapan je divan momak, radišan i kul i volio bih da je više ljudi poput njega a manje poput sveprisutnih instant zvijezda i političara, tako da odmah razbijemo stigmu osobnog animoziteta.

      U načelu je duh posta sažet u izjavi našeg prijatelja s Ugljana koji stoji u naslovu, radionica je slučajno mogla biti i npr. vinarije Zlatan Otok, da vidiš kakvu bi samo “kontroverzu” taj post izazvao, s obzirom na naše mišljenje….ali ok…to ćemo drugom prilikom ;)

      Po nekoj našoj analizi, ako je tako uopće možemo nazvati, Istra nije odmakla daleko od ostalih regija, osim u sferi brendiranja, destinacijskog menadžmenta i marketinga…što je priča za drugi blog pošto nas zanima samo ono u boci….a vodeći se po tome…

      150 kn sa Trapan Syrah/Clai Ottocento Crno (2010.) se može bolje potrošiti….u vinskoj kategoriji…barem mi tako mislimo…

      Tko kaže da smo u pravu? Nitko….

      Valjda u tome i je divota tog prevarantskog fermentiranog soka :D

      U načelu, mislim da više manje sve vrijedi koliko su ljudi spremni za to platiti pa tako i Trapanova vina i Latour i Lafite…Trapan je pametan i zna što radi s cijenom (u kontekstu vlastitog bottom line-a), nema sumnje ;)

      Kolega i ja često imamo drugu dimenziju problema, pošto radimo dosta kušanja s strancima veće platežne moći, često se događa da nam kažu: “Želimo kušati Merlot u rangu od 50ak dolara ili Syrah ili nebitno…” Uvijek se pokušamo izvući iz te situacije i okrenuti kušanje u drugom smjeru jer previše puta ostanu razočarani kvalitetom pri razini cijene….a ja se moram crvenit i ispričavat….rijetko kažu da su vina loša bez obzira na cijenu, pa eto….

      moj kolega je to malo dramatično prikazao :D u svom stilu :)

      Izbriši
  9. Fala na odgovoru i sorry ako sam bila malo vulgarna u pisanju pusa :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Iprobaj te nevinu odlična je ka i Ernest ..nevinu sam probala a valjda bude sriće da probam i stvaratelja na vinistri hihihi ..ccc opet ja malo vulgarna sorry pusa !!

    OdgovoriIzbriši
  11. Nebum ti Ernest dal kite bum možeš zaboraviti :P nevina je odlična kak i Ernest :-) Živil naš dragi vinar Ernest Tolj :-) i ja bi te probal na vinistri ;-)

    OdgovoriIzbriši
  12. Dakle stvar je jasna k'o dan. Dalmosima niko ne valja, cesto cak ni sami sebi nisu dobri. Ovaj nazovi gastro blog je s..., koje pisu lenji dalmosi koji znaju jedno - ako vino nije iz Dalmacije onda ne valja. Higijenu podruma su ucili od Istarskih vinara, jer su im podrumi bili leglo zaraze i bolesti. NI sajam nisu znali napraviti bez podrske ljudi iz Vinistre, zao mi je sto ovako govorim o Dalamatincima, cast izuzecima koji su mi prijetelji, ali ovaj autor teksta je za ozbiljno lecenje jer koliko god je ukus licna stvar treba uvazavati i misljenje velikog broja medjunardnih ocenjivaca i poznavalaca... ili je samo jedna pamet dobra-Dalamtinska?! strasno... Bruno Trapan ti si car, i ne salji budalama vina, ne bacaju se biseri pred svinje, tako kazu u nas...
    Ionako ce se od jeseni piti u New Yorku, bogu hvala...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prijatelju, hvala na komentaru, ali da počnemo o tzv. svjetskim kritičarima nebi bilo kraja pošto su redom plaćeni a ako pratiš malo bolje što se događa to bi trebao znati...www.google.com pojam: jay miller ...da ne pričam o decanteru i njihovim "medaljama" ali ok....cjenim i ljude koji nemaju vremena pa im je to praktički jedina referenca, pošteno....

      dalmatinci smo samo adresom, barem ja, a ubrzo ćeš saznati da smo i najžešći kritičari "dalmatinskog" vinskog svijeta...tako da ta teza ne drži vodu

      mislim da dosta ljudi baš ne shvaća satiru ovog teksa te ga predoslovno shvaćaju ali ok....možda je problem u nama, i precjenjivanju vlastitih literarnih sposobnosti...tko zna

      Lp

      Izbriši
    2. Dragi Gurmani i Hedonisti,
      Postujem sve receno, jedino mi nije jasno zasto je uvod bio tako dramatican i nepotrebno secesionisticki... Sto se tice stranih kriticara jedno znam pouzdrano, Winebow uvoznik wina iz New Yorka je od 125 ponudjenih uzoraka iz balkanskog regiona odabrao samo dva iz Hrvatske i oba su iz Istre, Trapanova Mlavazija i Roxanich Ines u bijelom. Niti jedno vino iz Dalamacije nije uslo u konkurenciju. Zasto? Zbog cene!
      Taj uvoznik ima preko 3000 etiketa vina iz celog sveta i bas se ispostavilo da su dva Istarska zasluzila da se nadju na njihovom portfoliu... Slozicete se cudno.
      Placeni kriticari su u svemu prisutni ali ipak moraju i neke reference da imaju, pa nemojmo stalno o pravdi u ilegali i slicnim projektima to je ostalo zaboravljeno jos sa serijom Otpisani :)
      Pozdravljam da treba kritikovati vinsko trziste i da treba stalno ponavljati kako ima preskupih vina na trzistu, ali nemojmo blatiti vredne ljude koji stvaraju dobre prozvode. Da su dobri potvrda je da sto naprave - oni prodaju i to po ceni koju su odredili. I dok oni prodaju sve sto naprave znaci da je cena adekvatna.
      Clai sve sto napravi on proda, a ne verujem da su bas svi ludi koji to kupuju, i stalno se trazi boca vise. Znam neke koji su psremni mnogo da plate samo jednu bocu Dedicato a Martina, ali nema da se kupi, a ko je ima ne zeli ni da cuje da je proda.
      Molim autora teksta samo za malo vise postovanja i birane reci kod kritike jer najlakse je pjuvati neciji rad, a da nismo svesni koliko je to tesko stvoriti sto kritikujemo.
      A sto se Trapanovog Marketinga tice, mislim da bi svi vinari mogli na tecaj kod njega, za par godina na vinskoj sceni postao je vinar koga je nemoguce zaobici... Tako da taj Marketing - I to je ozbiljan zanat ...
      Pozdrav

      Izbriši
    3. Mislim da sam u drugim komentarima naglasio da iznimno cijenim rad i trud te da mi je draži najgori vinar na svijetu od spodoba koje svakog dana imamo čast gledati na tvu poput političara i instant zvijezda....potraži negdje gore ako te zanima...

      Stil je žestok jer je pisan namjerno provokativno, ali ljudi koji nepristrano čitaju shvaćaju da je samo to subjektivni stav jednog čovjeka...melodramatičan bez greške, od toga ne bježim :)

      dugoročni cilj je da ljudi koji imaju sličan ukus mogu pratiti naše zapise i eventualno pronaći vrijednost za koju bi redovnim putem potrošili više vremena i novca...nikakvo potkopavanje tuđeg truda ili prodavanje nekog trećeg....

      u principu sebi ne radim uslugu pošto prodajem poprilične količine Trapanovog vina i ovakav tekst me može samo u problem dovesti...ali eto, volim riskirati :D

      Izbriši
  13. Ajme meni ća si se ti navija..čovik piše o cijeni vina ...iskreno nevaljamu uopće vino čisti škart..za 150 kn mislim da se neisplati piti, njegovo vino je malo bolje od ikana! Bruno Trapan više ulaže u marketing nego u kvalitetu vina! Osobno ću vam napisati Bruno Trapan je toliko precjenjen kao vinar! Osobno sam imala čast upoznati i moje miošljenje je da je bahat on Franjo Kolarić !Ja bi poručila svim vinarima da ulažu u kvalitetu vina a ne u kvalitetu gardarobe i još to lipo prezentiraju u javnost! Za Bruna Trapana samo mogu reći najgore!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mislim da ne treba ići tako daleko da govorimo samo najgore, ni blizu...Trapan ima svoju vrijednost i želim mu svu sreću u daljnjem radu....kao što piše par postova poviše...poanta je da debata i različita mišljenja postoje...i to mi je drago :D

      Izbriši
    2. Dakle, nemojmo mesati stvari koje nemaju veze sa kvalitetom vina. To tko sta oblaci i na sta trosi svoj zaradjeni novac nema veze sa kvalitetom vina. Skart za 150kn je nepristojno reci jer desetine hiljada boca vina koje on proda po svojim cenama su ljudi platili i uzivali u njima i verovano ce ponovo kupiti, tako da nije bas pristojno tako govoriti o Brunovim vinima, kako iz navoda vidim da ste dama nije lepo reci za nekog vrednog gospodina da mozete reci sve najgore, osim ako imate neka osobna losa iskustva, ali i ona pocivaju na uzajamnim odnosima. Mozda se samo niste razumeli kada ste se osobno upoznali, ili ste imali los dan...

      Osobno mislim da je on sjajan sarmer i da je odlican vinar koji ima potpuno originalan pristup trzistu i proizvodnji vina, ali kako je cjeli Balkan jedna zaostala sredina sve sto je novo , drugacije i dobro treba osuditi za svaki sllucaj pa cak i ako ne znamo zasto...
      Voleo bih da cujem koje je Vama vino dobar odnos kvalitete i cene? I voleo bih da znam koja vina Vi kupujete, kada tako govrite za Trapnova vina

      Asto se garderobe tice mislim da covek treba da nosi ono u cemu se dobro oseca, a ako je to skupo onda verovatno to moze da si priusti. Monogo je vise mladih dama danas koje su premne na sve i svasta u zamenu za LV tasnu ili D&G garderobu, pa ih se ne osudjuje vec im se zavidi... Svako radi sto umije i u tome uziva najbolje sto zna...

      A sto se vina tice tvrdim Trapan Rules! (zajedno sa nekolicinom drugih vinara...)

      Srcana pozdrav i moje postovanje

      Izbriši
  14. Ja se isto slažem s ovim gospodinom ili gospođom da su naši vinari bahati i nevode računa o kvaliteti vina još taj škart moraš platiti preko 100 kn !!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne moraš ti ništa platiti. Platiš samo ono što želiš. što ti se sviđa. Ako ti se Trapan ne sviđa - ne plaćaš.

      Izbriši
  15. Znate kaj ak me već pitate za odabir vina preporučila bi nevinu od gosp.Tolja,recimo da gospodina Ivicu Matoševića osuđuju da prodaje škart kao Bruno Trapan,ja se osobno nebi složila jer od gospodina Ivice Matoševića mi je najbolje vino u Hrvatskoj. Vi gospon kao i mnogi drugi se njemu ulizujete u guzicu i pratim njega osobno jer sam na njegovom profilu.Za vašu informaciju pišem o vinu u drugoj državi ,i gledam da što više naša vina budu prepoznatljiva .Ja osobno smatram da je Bruno Trapan veliko smeće,to da je on šarmer nebi se složila.Mnoge današnje devojke su pod nekim pritiskom da moraju imati markiranu robu,da moraju imati poznate osobe na svom profilu (navodno su tak velike u drugim očima,kak bi rekla poznata maca )Ja vinare imam radi svog posla jer sam novinar ,verujte da bi tak izbrislala jer njihovi statusi tak idu na živce!Nažalost vaša teorija je točna da devojke delaju svašta da bum imale markiranu robu,ali mačka od devojke nemože nitko kupiti ,mačka od devojke nema vinara, presjednika vlade,novinara,pevača na svom profilu (nažalos u manjini su )Ja kupujem vina od gospodina Ernesta Tolj i Ivice Matoševića za mene najbolja vina imaju!!Ovo sve drugo je čisti škart!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ako je ovo gore pisala osoba koja se naziva ili joj je netko dao diplomu novinarke - onda je to velika sramota za hrvatsko ili bilo koje novinarstvo. Od neznanja glagolskih vremena (kondicional), genitiva (od) , pisanja negacije zajedno, subjektivnih neargumentiranih stavova (novinarska objektivnost?); krivo korištenja značenja glagola (ulizivati se - uvlačiti se u guzicu) do pljuvanja (subjektivnog i opet neargumentiranog) po ljudima (veliko smeće)..... do jakanja (ja ovo, ja ono).Jadno li je to novinarstvo!!!!

      Izbriši
  16. Bruno Trapan je DOBAR vinar,sa ODLICNIM smislom za marketing,i to zajedno jako dobro funkcionira.
    Osobno mi se cini da je ovdje najveci problem jalnost nekih ljudi na uspjeh mladog čovjeka i njegovu afirmaciju
    na hrvatskoj,a sve više i međunarodnoj vinskoj karti,što nekim vinarima nije uspijelo ni za više desetljeća rada.
    Mislim da nitko od vas nebi imao ništa protiv toga da u vinskom business-u pliva kao Bruno Trapan.

    Bojan B.

    p.s. Na gore navedenom Nagualu (crnom),čak ni ime sorte koju vino sadrži nije ispravno napisano na etiketama na boci,kako bi gosti veče platežne moći mogli ozbiljno shvatiti takav proizvod...
    Sumljam da bi se nešto takvo moglo dogoditi god Trapana..

    OdgovoriIzbriši
  17. Gospodicna Novinarka,
    oosobno smatram da je bezobrazluk sto me nazivate ulizicom za Trapana, jer bih i ja to isto mogao onda vama reci za Ernesta Tolja i Ivicu Matosevica, jer vi kao novinarka ste onda licemjer koji nije objektivan vec neke vinare favorizuje, stoga ja Vas necu nazvati ulizicom vec cu postovati Vas izbor. A rdjava iskustva ako ih imate treba da zamnite dobrim, a to je jedino moguce ako ima date novu sansu, a ne tako sto cete te ih apriori odbacivati.

    Osim ako nije nesto veoma osobno u vezi sa Brunom, a u tom slucaju najbolje je ne vredjati coveka vec ga posteno ostavite na miru skinite sa liste FB prijtelja, jer vi to nikako niste Trapanu. FB prijtelji treba da imaju osnovu ljudkog poznavanja i prijateljstva, a to je postovanje. Iz svega sto ste napisali o Brunu, jasno se vidi da Vi nemate nimalo postovanja, a to nas vraca na pocetak ovog komentara - licmerje.

    A onda u tom smislu i sve ostalo sto se tice objektivnosti medija u Hrvata i novinara koji rade u tim istim medijma... Zalosno :-(

    OdgovoriIzbriši
  18. Bruno Trapan je možda pomalo bahat - to se možda vidi iz njegovih statusa. A možda i ne. Chacun a son gout! Neka vina su mu bolja, neka lošija. Etiketa na vinu mu je šiljasta i pomalo napadajuća - ali to je njegov stil i njegov marketing. Dok god se trudi i dobro radi - on će i uspijevati. I sretno mu! Na našem je tržištu jako puno jako dobrih vina/vinara i doista treba biti veliki stručnjak da bi se neko vino skroz popljuvalo ili pak diglo u nebesa. Stoga, ostavimo kritike PRAVIM stručnjacima/enolozima/sommelierima (s diplomama). Svaka mu čast na trudu i marketingu. Meni osobno Rose ne pase, malvazije je osrednja, ali crvena vina su mu dobra. Možda zato što volim istarske crvene sorte. A da je Istra ispred mnogih -jest! Trudom, radom, marketingom, iskustvom, inovacijama, gostoljubivošću. I to je jako puno. I to je lijepo. Nema fjake. Rad, red i disciplina. I rezultati su tu. I ... btw - tko za Brombonero kaze da ne vrijedi - mislim da jako, jako malo zna o vinima.

    OdgovoriIzbriši
  19. Bruno Trapan nije malo bahat ,nego puno !Uopće nisam bezobrazna kad velim da je Ivica Matošević i Ernest Tolj broj 1 u Hrvatskoj!Draga -dragi moj ja sam novinarka broj 1 u E.U tak kak ti pišeš je glupost,, nebum Bruna brisala uživam gledati njegovu bahatost na profilu! Kak je Bruno tak su i oni njegovi kuharčići :P,, niš drugo nemogu napisati oprosti :-)Kaj se tiče someljera i drugi niš nisu bolji od Bruna Trapana (uvlače se u guzicu da bi medijski bili eksponirani,da bum se čuje za njih :-)Bruno rad red i disciplina ,niš od toga bum drugi odelali a on samo folira !Obožavam ga sad gledati skrušenog i obiteljski tip !! Bruno velika sestra te prati pogledom ;-)Ja nebum niš Brunu radila ,ali imam pravo anonimno komentirati zar ne :-)Ja favoriziram vinara koji to zaslužuje ali nažalost to Bruno Trapan nezas...Žalosno je kak vi optužujete novinare ak vam nešto neodgovara pročitati !Bruno volim ja tebe ali nevolim tvoje vino je bum čisti škart!!

    OdgovoriIzbriši
  20. Moja preporuka komentatorima bum se ševite ,manje komentirajte jerbo mislim da ste bolji u ševi neg u komentarima! Kaj da vam velim smijem se na vašim komentarima muškarčine,tak imate puno sponzoruša da bum pravu picu niste upoznali :-) Sam vi komentirajte !

    OdgovoriIzbriši